czwartek, 31 marca 2016

"Pitbull. Nowe porzadki" (Polska 2016, reż Patryk Vega)



Jestem fanem zarówno poprzedniego filmu jak i serialu więc zupełnie mnie nie dziwiło to że mi się podobało. Mimo że trwa ponad dwie godziny to wcale mnie nie nużył. Ciekawa intryga, znakomite postacie, dobre dialogi, udane zdjęcia i montaż, pięknie filmowana moja ukochana Warszawa. Wszystko mi elegancko usiadło. Najbardziej zdecydowanie podobał mi się psychopata Zupa chociaż oczywiście inni ważniejsi bądź drugoplanowi bohaterowie też świetni - główny śledczy Majami, Gebels, Linda, Ostaszewska, ulubieniec publiczności Strachu, handlarz Zdzichu, obita Agnieszka Dygant - naprawdę dużo tu dobrego. Nawet ten epizodycznie pokazany wstrętny glina z wydziału wewnętrznego też super. Może nie jestem miarodajny ale co ja poradzę że kolejny raz przypomniałem sobie dlaczego jestem fanem? W bonusie wątek kibicowski. Na bank jeszcze nie raz to obejrzę.

http://www.imdb.com/title/tt5377604/

Brak komentarzy: