niedziela, 29 stycznia 2017

"Iluzja" ("Now You See Me" USA 2013, reż Louis Leterrier)



Podobało mi się. Głównie dlatego, że pasuje mi temat pt: Nowoczesny Robin Hood / Sztuczki Magiczne. Inna sprawa, że chyba po prostu co jakiś czas też tak jest że jakiś hollywoodzki hicior do mnie trafia. Na przykład właśnie teraz. Podoba mi się intryga, podoba mi się to lawirowanie między tym, co kto udaje i kto kogo wkręca. Podoba mi się to, że jak potrzeba to jest spektakularnie - na przykład przy pierwszej, pokazanej w telewizji sztuczce grupy bohaterów a także to, że generalnie akcja płynie raczej wartko. Do tego jest Woody Harrelson i jest Morgan Freeman, więc to też zaliczam do tych fajnych aspektów tej produkcji. Nie przeszkadza mi nawet cała ta tajemniczo-sekciarska otoczka, która pojawia się w pewnym momencie. Trudno, niech będzie - takie są prawa kina rozrywkowego. Oczywiście już nakręcono kolejne części ale wcale nie jestem pewien jak szybko się do nich zabiorę. Boję się, że czar pryśnie.

http://www.imdb.com/title/tt1670345/


Brak komentarzy: