środa, 6 sierpnia 2008

"Labirynt Fauna" ("El Laberinto del fauno" Meksyk / Hiszpania / USA 2006, reż Guillermo Del Toro)


W zasadzie nie mam się do czego przyczepic ale jednak czegoś mi brakowało. Nie wiem też czemu widzę tu i ówdzie że ten film jest szufladkowany jako "kino grozy". Jak dla mnie to jest wypasiona wizualnie baśń dla dorosłych (bo dla dzieci, owszem za straszne, zbyt brutalne momentami). Świetne postacie, charakteryzacja, czas i miejsce akcji - w ogóle cały pomysł na film ogromnie mi się podobał. Irytowała mnie trochę dziewczynka, główna bohaterka, która była tak strasznie milcząca i niezdecydowana i nieogarnieta. No rozumiem że to tak miało byc i że o to chodziło, więc już nie narzekam. Akcja z policzkiem Capitana przesuper.
http://www.imdb.com/title/tt0457430/

Brak komentarzy: