niedziela, 31 sierpnia 2014

"Dzwoneczek i Tajemnica Piratów" ("Tinker Bell and the Pirate Fairy" USA 2014 reż Peggy Holmes)



Pierwszy raz poszedłem z córką do kina, a że wrzucam tu wszystko co oglądam to i "Dzwoneczek" musi się znaleźć. No i co ja mogę powiedzieć? Opowieść ma miejsce w czasach przed Piotrusiem Panem, kiedy kapitan statku nie ma jeszcze haka a krokodyl dopiero połyka budzik. Wiadomo że film dla kilkulatków nie jest niczym co by mnie jakoś szczególnie porwało więc głównie zwracałem uwagę na to jak świetnie udało się wyrenderować morskie fale czy kolorowy pyłek, który swoją drogą jest osią intrygi. Drugi raz pewnie tego nie obejrzę, wiadomo. Jak ktoś chce iść z dzieckiem to można jak najbardziej - przemocy nie ma, słownictwo nie boli w uszy, pojawia się też kilka nawet fajnych piosenek. Bardziej to dla mnie przygoda ze względu na wypad z dzieckiem niż ze względu na to co było na ekranie.

http://www.imdb.com/title/tt2483260/

Brak komentarzy: