piątek, 15 czerwca 2018

"Blame!" (Japonia 2017, reż Hiroyuki Seshita)

 

Dawno nie oglądałem jakiegoś współczesnego anime więc nawet nie wiedziałem jak to teraz wygląda i powiem, że bardzo dobrze. Przede wszystkim moją uwagę zwrócił fakt, że to wszystko 3D. Zrobione tak, żeby wyglądało jak klasyczne, anime sprzed dekad ale jednak 3D. Nie wiedziałem, że taki mamy teraz trend. Jasne, jak wspomniałem, nie jestem na bieżąco więc to wcale nie musi być jakieś szczególnie świeże podejście ale się sprawdza więc to się liczy. Podobała mi się scenografia (wszystko dzieje się w podziemnych wnętrzach), podobały mi się pełzające po postaciach cienie, podobały mi się odrapane kostiumy postaci i ganiające roboty. Sama fabuła raczej typowo cyberpunkowa ale wcale nie moge powiedziec aby wiało nudą czy sztampą (przy czym to też może wynikać z mojego niezbyt solidnego zagłębienia się w temat). Jak widać po tym co piszę, ogólnie jestem zadowolony z tego że to obejrzałem i kto wie - może zachce mi się oglądać więcej filmów tego gatunku? Na plus.

https://www.imdb.com/title/tt6574146/

Brak komentarzy: