sobota, 31 maja 2014

"213 The Gang Project" (USA 2012, reż Rober E. Ball Jr)



Dokument o gangsterach z L.A., który jakoś mnie nie ruszył. Ani mnie on ziębi ani grzeje. Nie wiem czemu. Niby jest całkiem ciekawa opowieść o kilku osobach z kalifornijskiego półświatka ale cały czas miałem poczucie że czegoś brakuje. Nie opuszczało mnie też wrażenie że to nie jest dokument a opowiadające o swoim życiu postacie to aktorzy. Inna sprawa że może po prostu niedawno obejrzany przeze mnie "La Vida Loca" bardzo wysoko zawiesił poprzeczkę a "213 The Gang Project" jest po prostu słaby i niezbyt trzyma w napięciu. Rzecz raczej dla koneserów bądź tych, którzy muszą koniecznie obejrzeć wszystkie filmy o gangach jakie są dostępne. Moim zdaniem można sobie odpuścić.

Film nie istnieje na imdb: http://www.roberteballjr.com/site/213.html

Brak komentarzy: