sobota, 24 maja 2014

"Abraham Lincoln: Vampire Hunter" (USA 2012, reż Timur Bekmambetov)



Od początku wiedziałem że to raczej słaby film a i tak mi się nie podobało. Jednak jak słyszę te gadki o niewolnictwie to mam silne poczucie że ktoś mi wciska propagandę a tego nie lubię. Wiadomo że wszystko opiera się na efekciarskich walkach i te rzeczywiście są elegancko zrobione i wampiry strasznie kłapią zębami i wszystko jest bardzo nowocześnie pokazane ale poza tym raczej główny aktor jest drewnem a intryga od początku jest łatwa do przewidzenia. Sceny w płonącym pociągu to już zupełny cyrk. Podobało mi się jak ich postarzyli na koniec i ogólnie drobne rzeczy w tym filmie przypadły mi do gustu jednak jako całość się moim zdaniem zupełnie nie broni. Porażka raczej, lepiej spędzić czas robiąc coś na drutach.

http://www.imdb.com/title/tt1611224/

Brak komentarzy: