poniedziałek, 31 października 2016

"Assassination" ("Amsal" Korea Południowa 2015, reż Dong-hoon Choi)



Fajny chociaż trudny i wymagający skupienia by nadążyć za intrygą. Trwa wojna między Koreą a Japonią, widz śledzi działania ruchu oporu, są zamachy, walka i zdrada. Wszystko fajnie jednak mój problem był klasycznym żenującym problemem białasa. Większość postaci występowała w mundurach i miała podobne fryzury a do tego trudne do zapamiętania imiona. No niestety ledwo udawało mi się połapać w łamigłówce pod tytułem: kto przekręca a kto jest przekręcany. Na dodatek nie było dla mnie oczywiste kto kiedy do kogo zwracał się po japońsku a kiedy po koreańsku przez co sporo niuansów mogło mi umknąć. Szkoda. Gdyby nie to, jestem pewien że "Assassination" sprawił by mi o wiele więcej radochy.

http://www.imdb.com/title/tt3501416/

Brak komentarzy: