piątek, 2 stycznia 2009

"Otwórz oczy" ("Abre los ojos" Hiszpania / Włochy / Francja 1997, reż Alejandro Amenábar)


Fajnie się zrobiło dopiero po jakiejś godzinie seansu. Wcześniej spoglądałem na zegarek a nawet miałem myśl żeby sobie w ogóle odpuścić. Na szczęście kryzys minął i zaczęły się w filmie te już naprawdę fajne wkrętki w sny, w przeszłość i teraźniejszość plus pojawiło się odwieczne pytanie "co jest naprawdę?" (prawidłowa odpowiedź brzmi: biust Penelope Cruz). Fajnie wszystko rozwiązane i koniec końców podobało mi się chociaż naprawdę początek nie zwiastował że będzie aż tak udanie. Gwoli jasności: "Vanilla Sky" nigdy nie widziałem i teraz to już zupełnie mi będzie szkoda czasu.
http://www.imdb.com/title/tt0125659/

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

a szkoda. Bo wanila jest naprawde zajebiste i ma rewelacyjna sciezke dzwiekowa. ale ja z kolei nie widzialam open your eyes :)