sobota, 12 października 2013

"Spy Game" (Niemcy / USA / Japonia / Francja 2011, reż Tony Scott)



Bardzo lubię szpiegowskie filmy i strasznie mnie zdziwiło że ten mi umknął. Dopiero niedawno dowiedziałem się o jego istnieniu więc trzeba było nadrobić. Akcja niby rozgrywa się w ciągu dwudziestu czterech godzin ale mamy sporo retrospekcji. Chodzi o to że Brad Pitt zostaje uwięziony przez Chińczyków a jego mentor Robert Redford jest ostatni dzień w pracy i przebywając w biurze stara się go uwolnić, na czym, jak się okazuje, nie zależy wszystkim, którzy pracują w CIA. Bardzo fajnie się wszystko rozkręca, skoki w czasie wiele wnoszą no i oczywiście końcówka jest umiejętnie rozegraną intrygą. Podobał mi się także Stephem Dillane jako jeden z tych niedobrych (bo ja generalnie lubię niedobrych). Bardzo przyzwoite hollywoodzkie kino.

http://www.imdb.com/title/tt0266987/

Brak komentarzy: