poniedziałek, 31 grudnia 2012

"12 krzeseł" ("The Twelve Chairs" USA 1970, reż Mel Brooks)



Komedia Mela Brooksa opowiadająca klasyczną historię o komplecie dwunastu krzeseł, których szuka były właściciel, a które sowiecka władza porozdzielała zgodnie ze swoją wizją komunizmu. Sęk w tym że w jednym z krzeseł ukryty jest przedwojenny skarb. Momentami owszem zabawne jednak dziwnie mi się to wszystko oglądało z kilku różnych powodów. Przede wszystkim jednego z dwóch głównych bohaterów widziałem chwilę wcześniej jako świetnego Drakulę więc siła rzeczy czekałem aż kogoś ugryzie. Po drugie dziwnie mi się patrzyło na Rosję gdzie wszystkie napisy są po angielsku - mimo tego że momentami nawet było to zabawne to jednak coś tu było nie halo. Nie powiem że to zły film choć jakoś mnie nie porwał, chętnie obejrzę jeszcze kiedyś żeby się przekonać ostatecznie na tak lub na nie.

http://www.imdb.com/title/tt0066495/

Brak komentarzy: