sobota, 31 grudnia 2016

"Królowa Śniegu 3: Ogień i lód" ("Snezhnaya koroleva 3. Ogon i led" Rosja 2016, reż Aleksey Tsitsilin)



Nie widziałem ani pierwszej ani drugiej części. Tę widziałem z dziećmi w kinie. Nie powiem, żeby to w jakiś sposób wybijało się ponad albo spadało poniżej przeciętnej. Ot, kolejna, poprawnie wykonana, animowana w 3D bajka dla dzieci, gdzie łatwo przewidzieć co się stanie, gdzie dobry jest dobry a zły jest zły. Moją uwagę zwrócił postawiony w miasteczku, w ramach dekoracji(?) pomnik, łudząco podobny do Robotnika i Kołchoźnicy, obecnych od lat w czołówce Mosfilmu. Nie wiem czy jestem przewrażliwiony czy to element pracy nad młodymi mózgami. Nie znam się na tyle dobrze na współczesnej rosyjskiej animacji dla dzieci by widzieć jakieś konkretne trendy. Poza tym wszystko się zgadza - grzeczni bohaterowie, pościgi, zagrożenie i walka z nim. Tak jak wspomniałem - przeciętna bajka. Można ale nie trzeba.

http://www.imdb.com/title/tt4685554/

Brak komentarzy: