piątek, 31 grudnia 2010

"Deep Red" ("Profondo rosso" Włochy 1975, reż Dario Argento)



Raz na jakiś czas koniecznie trzeba obejrzeć jakiś film Dario Argento albo Lucio Fulci'ego i nie ma przebacz. Tym razem trafiło na "Profondo Rosso" i muszę przyznać że podczas projekcji stopniowo przypominało mi się że już to gdzieś kiedyś dawno temu widziałem jednak nie pozbawiło mnie to przyjemności oglądania (i nie wiedziałem kto zabił!). Ponieważ filmu nie mam wpisanego do Indexu to koniecznie musiał się pojawić. Jak zwykle jest tu wszystko czego potrzeba: seria krwawych zabójstw (najfajniejsza jest chyba ta pozycja w oknie z szybą w szyi), muzyka w wykonaniu The Goblins, sporo fajnych zdjęć i kilka zakrętów intrygi. Melodyjka towarzysząca zabójstwom mocno się wwierca w głowę i to kolejna rzecz, która mi pasuje. Dokładnie takiego filmu mi było trzeba. Żeby było śmieszniej to angielski bohaterów co chwila się zmieniał we włoski z napisami i na odwrót.

http://www.imdb.com/title/tt0073582/

Brak komentarzy: